Hoe gebruik je co op met de xbox one?

Wij hebben sinds vandaag een xbox one, en we willen met 2 controllers op hetzelfde scherm een spel spelen. Maar als beide controllers aan staan, kunnen we nog steeds niet samen spelen en er is hierover niks op internet te vinden. Dus weet iemand spellen waarbij dat kan en hoe?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Of je een spel co-op kan spelen hangt af van het spel. Twee of meer controllers aansluiten werkt niet als het spel niet zelf die mogelijkheid biedt. Het aantal spellen dat co-op op de bank(dus niet co-op online) heeft is schaars. Sommige spellen zijn juist gebaseerd en ontwikkeld om juist helemaal co-op te spelen.

Hier een lijst met spellen voor de XBox One die co-op als optie bieden.
http://www.co-optimus.com/system/24/xbox-one.html

Toegevoegd na 1 uur:
De vorm van co-op die jij zoekt heet dus in het Engels; couch co-op. De vorm waarin het beeld in twee of meer gedeeld wordt heet split-screen.