Hoe verwarm je een opblaasbaar zwembad gratis?

Ik heb thuis een opblaasbaar zwembad maar het water is nog best wel koud. Weet iemand hoe ik dit vrijwel gratis warmer kan maken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gratis van de zon, doe er zwarte vuilniszakken op iets anders wat donker van kleur is zoals een blauw afdekzeil. Even een paar uur wachten en warm is je bad.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een aantal dagen wachten. De zon warmt het water gratis voor je op!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat duurt helaas wel lang...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er staat niet bij dat het snel moet.