Welke batterijen kan ik het beste kopen voor gemotoriseerd elektrisch speelgoed?

In dit geval lego treinen.
Hier gaan AAA batterijen in, maar welk merk is dan het beste? (philips, varta, duracell) En welk type van dat merk? (ultra dit, high dat)
En het moet ook niet al te duur zijn natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Panasonic en Philips zijn zeer goede batterijen.
Koop NOOIT Duracell want dat zijn volgens diverse testen van consumenten bonden (zoals Test-Aankoop, reclame test van Volt op één) maar ook uit ervaring bijna de slechtste die er bestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Qua merk laat ik de beantwoording over aan anderen maar qua soort zou ik kiezen voor oplaadbare batterijen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met opaadbare batterijen in dit soort speelgoed. Zorg wel voor extra setjes en een goede lader.
Oplaadbare batterijen gaan meestal wat minder lang mee dan wegwerp.
Bij Aldi/Lidl koop je 4 oplaadbare AAAtjes voor bijna dezelfde prijs als een pakje duurmerkwegwerpbatterijen.
Philips sowieso maar ik heb juist wel goede ervaring met duracell, beter dan die van panasonic. Ook Alkaline van Lidl zijn aardig goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou oplaadbare duracel doen die zijn het best