het lijkt wel een colt M1911. en heeft iets weg van een desert eagle. maar ik denk de eerste. ( streng verboden om in je bezit te hebben trouwens- zelfs speelgoed) het valt zelfs onder replica zoals die eruit ziet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als ik op google zulke afbeeldingen bekijk, kloppen die precies met deze afbeelding, +
Het heeft inderdaad iets weg van een desert eagle, maar ik sluit me aan bij het antwoord van Enjenj dus een colt.M1911
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moest meteen aan een Glock 1911 denken.