Van welke serie is dit Legofiguurtje?

Deze heb ik bij de kringloop gekocht met oa ook een fig. met een paardehoofd en een varkenshoofd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb ik het verkeerd, maar dat hoofd van die beer is volgens mij geen Lego. Ik heb tot zovere ook geen LEGO-serie gevonden die iets hiermee te maken heeft. Tevens vind ik het vreemd dat het een berenhoofd op het lijf van een 'mens' is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_LEGO-thema%27s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was effe zoeken, maar ik heb hem wel degelijk gevonden :lol:
Barney Bear heet-ie, gemaakt van 1981 tot 1982.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihihi die had ik vroeger ook... En nu hebben mijn kids ze... Leuk om weer te zien.

Het beste antwoord

Dat is zo te zien één van de poppetjes van (kinder)lego Fabuland.

De afbeelding in de link is niet heel erg duidelijk, maar als je goed kijkt zie je - onder anderen- een beer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Betere link gevonden ; het is poppetje 1c zo te zien.

de serie Fabuland is gemaakt van 1979 tot een flink eind in de jaren 80.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is geen lego, dat is fabiland of faboland. dat bestaat nu niet meer denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent warm, maar het is wel degelijk echte Lego, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
één letter verschil, van mij een +