weet iemand de namen van dit speelgoed?

ben in een puzzle beland met deze vragen graag de namen van dit speelgoed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

De bovenste heet volgens mij bambino, dat hadden wijk vroeger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bambino herken ik ook, ' zachte' lego blokken.+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij ook! Vroeger, bij Zoma!
Het onderste plaatje is Mobaco, ik heb het vroeger gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was je me net voor.... + van mij.
Ik dacht bij het onderste aan "baco" (mobaco zou ook wel kunnen, maar ik herinner het me dus als baco). Bij het bovenste dacht ik aan "monti".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het bovenste is Monti; gezien het formaat, de vlakke stukjes, dakstukjes en de gewone stukjes.Bambina is groter, in mijn herinnering tenminste.
Laat je nog weten wat het goede antwoord moest zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bovenste zijn Bambino Bouwstenen gemaakt door DS Plastics. (In de latere Spaanse versie bekend als Mino Bambino). De onderste foto is van Mobaco gemaakt door Jumbo.