Waar kan ik de achtergrondmuziek vinden van ´De club van Sinterklaas en de speelgoeddief´?

Ik ben op zoek naar de achtergrondmuziek die ze gebruiken bij ´De club van Sinterklaas en de speelgoeddief´. een voorbeeld vind je bij de onderstaande link, kijk dan bij 1 minuut 36.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

PS Volgens mij gebruiken ze die muziek ook in andere programma´s en films. de muziekjes klinken erg bekend.

Toegevoegd na 2 minuten:
Link http://www.youtube.com/watch?v=u4JqXUZhlEE

Nog een voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=bVKJ_o4r2Zg&feature=related direct na de intro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Die achtergrondmuziek zal niet apart verkrijgbaar zijn. Het zijn maar heel korte composities, soms maar een seconde of 10, en zijn echt bedoeld als achtergrondsfeertje.

De Foxkids Sinthits kun je wel kopen op CD. Voor die (opgefriste) sintliedjes, de leaders en de achtergrondmuziek heeft "We know Music & Media" gezorgd. Een zgn. muziekfabriekje. Ze componeren en produceren muziek.

http://www.weknowmusic.nl/?page_id=55
Het is een bedrijfje van Rick en Linda Pols (broer en zus)

Citaat van de site:
"Al jaren is Rick ook een van de bekende namen als het gaat om het schrijven en produceren van kidsmuziek. Zo heeft hij er de afgelopen jaren voor gezorgd dat Sinterklaasliedjes van hun stoffige imago afkwamen door i.s.m platenmaatschappij SONY/BMG en tv-zender FOXKIDS de eerste CD met frisse Sinthits te produceren: Fox Sint Hits en Jetix Sint Hits. Ook heeft hij diverse leaders voor de tv-serie De Club van Sinterklaas geschreven en geproduceerd."

Mocht je per se die achtergrondmuziek willen hebben, of er meer over willen weten, dan kun je via de site contact met ze opnemen. Het is niet zo'n groot bedrijf, en je weet maar nooit wat zo'n enthousiaste componist voor een fan wil doen. B.v. een mp3-tje sturen of zo. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

er is een manier om YT muziek van een filmpje te rippen
ff googlen op rippen YT muziek ed
Ik heb zoiets dergelijks op mijn Imac staan ben alleen ff de naam kwijt - zit nu op andere PC
Bronnen:
12 jaar geleden
De betreffende video downloaden met bijvoorbeel real player en dan converteren(omzetten) naar mp3.Bestand is dan audio daaruit de betreffende delen die jij graaf wilt eruit knippen.Kan met audio bewerkings software of video bewerkings software.
groet,heb audio zoals gevraagd bij 1,36 bijgevoegd zie video bestand.
groet

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry lukte niet het bestand bij te voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=yT4S9Pf_kKM&ob=av2e
Youtube conventor OP google invoeren en heb je een een download om alles te downloaden van yt