hoe kan ik aan speluitleg van een legospel komen?

Wij hebben diverse van deze spellen, maar van 1 spel (pirateplank) is de speluitleg kwijt. Het opbouwen van het spel lukt nog wel, dat boekje is er nog, maar hoe moeten we dit spelen? Is er een site van lego of zo, of weet iemand waar ik online de speluitleg vinden kan?

Toegevoegd na 8 minuten:
ik heb het inmiddels gevonden, google zoekt beter dan bing. http://www.lego.com/legogames/nl-nl/Products/Pirate+Plank/3848.aspx
kan iemand me vertellen wat ik nou met deze vraagmoet doen? MOet ik hem verwijderen, of sluiten, of laten staan zodat anderen mijn antwoord ook kunnen lezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Lego Spel 3848 Pirate Plank. De piratenkapitein betrapt zijn bemanning bij het stelen van de schat en hij laat ze over de plank lopen. Duw de andere spelers van de plank en voer ze aan de haaien voordat ze het met jou doen. De piraat die als laatste nog op de plank staat heeft gewonnen.

Toegevoegd na 8 minuten:
in de link een beknopte uitleg

Toegevoegd na 9 minuten:
je kunt je vraag over een uur gewoon sluiten