klopt het dat de lego trein batterijen vreet?

Mijn kids hebben voor kerst de rode trein van lego gehad, nr 7938. Nadat ik eerst bijna failliet ging aan die trein lijkt ik nu alsnog failliet te gaan aan de batterijen. Er moeten 6 AAA 's in en daar kunnen ze een uurtje mee spelen. Heeft iemand dezelfde ervaring of heb ik gewoon pech?

13 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (2)

ja jij hebt echt pech...
misschien is de overweging waard om oplaadbare batterijen aan te schaffen,ook al betaal je dan iets meer, het is maar eenmalig..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord op je vraag is dus ja, kijk maar naar deze reactie op het Legotreinenforum (geen grapje)!
"
ik zit te denken om deze set te gaan kopen, maar zoals we allemaal wel weten vreten lego treinen batterijen. Dus mijn vraag is ofdat ik deze trein makkelijk zou kunnen ombouwen met de oplaadbare batterij van lego zelf?"

Of, zoals Marion al opperde, gewone oplaadbare batterijen.