Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

speelgoed parachute

ik ben vroeger ooit in een pannenkoekenrestaurant geweest, en als je daar je pannenkoek ophad, kreeg je een stuk speelgoed mee. nou heb ik daar een keer een plastic poppetje gekregen dat onder een kleine parachute hing. ik vind dat wel grappige dingen want je kan ze omhoog gooien en dan zweven ze weer omlaag. ik heb laatst gezocht, maar kan ze nergens meer vinden!
weet iemand waar ze die dingen nog hebben/verkopen?
of heeft iemand ze ook wel eens gezien? het was gewoon een restaurant in nederland.

Toegevoegd na 15 minuten:
ik ben zelf trouwens 14 jaar dus het is niet zo heel lang geleden. (5-7 jaar)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kunt ze,zoals wij dat vroeger deden ook zelf maken met een zakdoek en 4 draadjes (ijzer) garen en iets zwaars , b.v. een steentje. Werkt even goed en is veel leuker, omdat je hem zelf hebt gefabriceerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ken die dingen wel, uit mijn jeugd (ben 51 jaar dus reken maar uit) Vroeger kon je je ze gewoon kopen en het lijkt me heel sterk dat dat niet meer het geval is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken geen specifieke winkels in nederland, maar een zoek op google naar "parachute action figure" levert te veel resultaten op om ze hier neer te zetten. ik zou zeggen, check ebay, daar staan heel veel van die poppen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie reactie! Jij geeft wel meer van die goede antwoorden. Top! ;-)
Heb pas een gezien bij de blokker en meteen gekocht alleen scheurde bij mij het poppetje eraf :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorig jaar waren we op vakantie in Groede, vlak bij België,
in een speelgoed winkel daar heb ik er een gekocht toen.
Ook het spel cubbs, met houten blokken waarmee je buiten kunt 'werpen' uit Denemarken hadden ze daar.
Het was in het dorpje Sluis!
http://www.strandcampinggroede.nl/nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n pannekoekenrestaurant zal dat bij de groothandel (Makro bijvoorbeeld) bestellen.
Ik weet wat je bedoelt: leuke dingetjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing