Wat kun je bieden voor lego wat ongeveer 20 jaar oud is? het komt uit 1991.

ik wil graag lego voor m`n dochter kopen maar heb geen flauw idee wat het ongeveer mag kosten.

politiebureau zit een bootje en een auto bij, nr 6540

kan er niks over vinden op het net.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Op deze site, www.gebruiktlego.nl wordt voor de set, die u beschrijft 27, 50 euro gevraagd. Daarbij komt dan nog 6,20 euro verzendkosten.

Dit betekent natuurlijk niet dat u ook zoveel moet gaan bieden nu. Ik zou zeggen begin eens met 15 euro aan te bieden. U kunt dan altijd omhoog gaan.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lego is een product dat, indien het goed bewaart is, nauwelijks in waarde daalt. Dit omdat je het nog steeds goed kan gebruiken. Zeker als het nog een complete set is, dan is het vrij uniek.
Als je ruimte hebt voor onderhandelen dan zou ik laag beginnen, misschien 10 euro, als je de verkoper goed kent, 5 euro, en dan doorgaan toot je eeen mooie overeenkomst hebt bereikt.
Als je die ruimte niet hebt, dan zou ik 15-20 euro bieden. Maar bedenk dat je niet te veel moet bieden, aangezien je het anders net zo goed in de winkel kan kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lego van 20 jaar oud.... Dat is lego voor verzamelaars denk ik. Een verzamelaar wil er best meer voor betalen. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat dit lego niet bedoeld in voor spelen, maar idd voor verzamelaars en die willen wel meer betalen om hun verzameling completer te krijgen.
voor goedkoop of goedkoper lego kan je ook eens kijken bij www.superspeelgoed.nl Daar kan je nieuw lego ook goedkoper kopen vooral als het een aanbieding is, dat kan je soms zo 10 euro schelen op een grote doos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze marktplaatsadvertentie vragen ze er 32, 75 voor.
Lijkt mij behoorlijk aan de prijs. Ik zou gewoon beginnen met 20 euro en kijken wat er gebeurt. Er is nog niet op geboden. Hou wel rekening met extra verzendkosten als je niet in Helmond woont. Voor de goede orde: ik ben niet de verkoper, ik heb gegoogled op Lego 6540.

http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgoed-duplo-en-lego/399718726-kinderdroom-politie-haven-zien-6540-lego-toplegocity.html