We hebben een psp liggen, maar gebruiken hem te weinig. Wat kun je allemaal met een psp?

De filmpjes ervoor zijn bijna niet meer te koop, welke accecoires kunnen we eventueel aanschaffen om het leuker te maken? we hebben loco roco , need for speed.
wat is een leuk spel? kid = 13 jr boy

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je ook een PS3 hebt kun je het daarmee linken en het PS3 spel verder spelen op je PSP. er schijnt ook een race-spel te zijn voor de PS3 waarbij als je je PSP linkt met de PS3 dat je dan de PSP als een soort van achteruit kijkspiegel kan gebruiken.
Qua filmpjes koop is ze nooit maar alles wat ik download convert ik naar een PSP speelbaar formaat en zet ik op de PSP als ik het later wil gaan kijken of luisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

op marktplaats zetten en de nintendo ds kopen veel leuker.
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt half vind ik, want bij de psp (of de gamecube die ik heb) heb je vaak mooiere graphics als bij de ds, daar is alles zo klein.
FIFA 2009 vind ik erg leuk. Dat is een voetbalspel waarin jij coach bent van een elftal dat je zelf mag kopen en vormen.
Maar als je niet van voetbal houdt is het een waardeloos spel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"you can make it into a brooch or a hat"

sorry net "airplane!" weer gekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er een camera op aansluiten.
Ook kun je er een navigatie systeem van maken.
Ik zou zeggen, ga is naar de e-plaza en laat je informeren over alle opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'You've got the whole world in your hands' met een PSP.
Muziek, games, films, internet... Wat wil djvt nog meer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje uitleg over hoe het werkt en zo...........
sorry..............
dank voor je antwoord