Wie kent het Franse gezelschapsspel "Bonne Question" en wie heeft dit al eens gespeeld?

Is het een leuk spel en bestaat er een vergelijkbaar spel in het Nederlands?

Hieronder de uitleg die ik er over vond op deze website: http://www.la-diag.com/index.php?PHPSESSID=cba3ae31d58d713cf6a7874963ac263e&etape=menu20&product=696&comeFrom=6&comeFrom2=0

BONNE QUESTION ! Dans Bonne Question, les joueurs improvisent des question sur un thème proposé (par exemple : Les américains, Dans mon école de sorciers ou encore Ce que les hommes veulent) pour amener les autres à trouver un mot imposé. Votre objectif est de formuler une question ni trop simple ni trop difficile pour remporter le plus de points possibles. Véritable concentré de bonne humeur, Bonne Question est un jeu d’ambiance explosif ! / Repos Production & Interlude

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Picture for question
14 jaar geleden
1.3K
AWM
14 jaar geleden
Wat een toepasselijk spel op deze website!
Antoni
14 jaar geleden
Daarom heb ik deze vraag ook gesteld!

Het beste antwoord

Ik heb het ooit eens op school gespeeld maar was een beetje ver heen dus ik herinner het me niet meer echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iets als "Goeie Vraag "misschien ?