Need For Speed Hot Pursuit 2010 komt binnenkort uit.

Ik heb een WII.
Is het spel op elke console precies hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, met elke console kan je namelijk dingen die je op een andere console niet kan. Er zullen dus altijd dingen aangepast moeten worden om ervoor te zorgen dat het spel goed gespeeld kan worden met een bepaalde console.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op vergelijkbare spelcomputers (bv xbox-ps2) zijn de spellen redelijk vergelijkbaar, echter op de wii is het spel altijd net even anders. De besturing wordt anders bij de wii, dus ook de interacties. Andere mogelijkheden enzo. De hoofdlijnen in het verhaal zijn vrij gelijk, maar soms zijn er andere scenario's, omdat je andere besturingen hebt. Ik speel zelf ook op diverse spelcomputers en als ik bv de sims op 3 consoles speel, speel ik ook op 3 andere manieren met 3 net iets andere verhalen en besturingen en mogelijkheden.

vergelijkbaar dus, maar nooit helemaal hetzelfde.