Wat is de naam van dit schrijfgerei en waar kan ik het kopen?

Ik ben op zoek naar een kunstoffen "lei" in A4 formaat waarop je met een stift kunt schrijven. Meestal is de ondergrond grijs en de bovenzijde waarop je schrijft transparant.
Door aan een strip te trekken en weer omhoog te duwen is de tekst (of tekening, al naar believen) gewist en is de "lei" weer geschikt voor nieuw gebruik. Het werd wel als kinderspeelgoed gebruikt, maar meestal iets kleiner dan een A4.
Vragen:
* wat is de juiste naam van dit artikel?
* waar kan ik het kopen, liefst via internet? Zeg nu niet in een speelgoedwinkel, want daar ben ik al geweest (Bart Smit). dus een precies adres of internetsite a.u.b.

Mijn broer is haast doof en het lijkt me een gemakkelijk attribuut om met hem te communiceren, vandaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
In principe is het juist wat je zegt, maar gebarentaal beheers ik niet en ook al articuleer ik als de beste, dan is dat jammer genoeg niet voldoende.
Wel moet ik met mijn broer een aantal zaken bepraten (erfenis e.d.) en ik heb gemerkt dat als ik een paar woorden opschrijf hij meestal meteen begrijpt wat ik bedoel door het na te zeggen. In zo'n situatie lijkt zo'n bord me toch wel handig.

Het beste antwoord

wij noemden dat vroeger een toverlei
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door 'toverlei' in Google in te typen, vond ik ook de leveranciers. Beste antwoord en bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door 'toverlei' in Google in te typen, vond ik ook de leveranciers. Bedankt.

Andere antwoorden (2)

De Doodle Pros is een extra groot magnetisch tekenoppervlak met een ergonomische screensaver-pen én vier drukstempels om tekeningen mee te maken, spelletjes te spelen en teksten te schrijven! Even heen en weer schuiven en het scherm is weer leeg. Klik de stempels op hun plek om ze niet kwijt te raken. De handvatten maken dat je kind de Doodle Pro™ overal mee naar toe kan nemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets met scratch