Waardoor gaan kinderen altijd gillen en schreeuwen als ze in het water spelen?

Nu er weer badjes in achter tuinen komen, hoor je weer veel kinderen gillen en schreeuwen.
Waarom wel met water en niet als ze in de zandbak spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt mij ook op. We zullen het zelf vroeger ook wel gedaan hebben,maar waarom?

Antwoorden (4)

Dat is hun kinderlijke enthousiasme. Zo was jij ook toen je nog kind was. En als je zelf mee gaat doen en je laat gaan zul je zien dat je zelf ook mee gaat gillen en schreeuwen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het waarschijnlijk wel gewild vroeger, maar mijn ouders stonden absoluut niet toe dat wij zo'n kabaal maakte.
Ik heb er verder geen last van hoor, laat ze maar gillen.
Ik zet gewoon de radio wat harder :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zonde.. Kinderen horen lawaai te produceren bij 't spelen..
Dat voelt goed namelijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen nadelige gevolgen van ondervonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha gelukkig maar, dat zou ik niet leuk gevonden hebben
Dat komt omdat het kinderen zijn die in ons koude kikkerlandje niet zo vaak in een badje kunnen zitten.
Ze hebben dolle pret en ja dat is te horen.
Nu heb je er ook vaak meer last van omdat je zelf buiten bent en misschien wel de ramen en deuren open hebt staan.
En ja die zandbak is wat gewoner en dan zijn ze vaak te ingespannen bezig met taartjes en kasteeltjes maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zand op je huid krijgen is niet zo spannend als koud water. En je weet nooit wanneer je natgespat wordt, dus iedere keer weer n beetje spanning die vrijkomt door te gillen
anneliez
13 jaar geleden
In het water zijn ze kennelijk in hun element, Uitingen van plezier.