ik wil graag op minecraft PE op een server spelen, ik kan al joinen, maar ik moet me registeren, maar dat lukt dus net, hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Vaak krijg je als je de server joined, informatie over hoe je je moet registreren en in moet loggen. Vaak moet je dan iets zoals /register of /login in de chat typen. Als je dit hebt gedaan komt er in de chat te staan dat je je nickname of een wachtwoord moet intypen. Als er geen informatie komt over hoe je moet registreren, vrees ik dat je een andere server moet zoeken of contact met de makers van de server moet opnemen.