De grond en weg laden niet op Euro Truck simulator 2?

Ik heb net euro truck simulator 2 gedownload voor mijn macbook en nu stuit ik op het volgende probleem, De weg en de grond rondom mij laden niet dus ik kan wel rijden maar ik zie niet waar ik rij of etc. kan iemand mij verder helpen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Is de MacBook goed genoeg om het spel aan te kunnen? Als dit miet het geval is dan Kun je niks. Anders misschien het spel opnieuw installeren de videosettings lager zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
*niet, *en de videosettings lager zette