Waarom zijn er vragen waar we geen antwoord op weten?

Hier een aantal nutteloze vragen:

Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
gedraaid hebt?

Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, spreken we dan over een
gijzelingsactie?

Is een volle harddisk zwaarder dan een lege?

Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?

Waarom geeft een antwoordapparaat nooit antwoord als ik iets vraag?

Als zwemmen goed is voor de ontwikkeling van armen en benen, waarom hebben
vissen dan geen armen en benen?

Waarom wordt fonetisch niet gespeld zoals je het zegt?

Waarom worden er sigaretten verkocht in benzinestations terwijl het daar
verboden is te roken?

Als je niet in je auto mag rijden als je gedronken hebt, waarom hebben
bars, cafés e.d. dan parkeerplaatsen?

Hoe gaat de bestuurder van een strooiwagen 's morgens naar zijn werk?

Een Schildpad zonder schild, is die bloot of dakloos?

Als er niets blijft plakken aan TEFLON, hoe wordt het TEFLON dan aan een
pan vastgemaakt?

Waarom zegt men "de wekker gaat af" terwijl hij eigenlijk aan gaat?

Waarom worden appartementen appartementen genoemd terwijl ze allemaal aan
elkaar zitten?

Waarom staat er een houdbaarheidsdatum op zure room?

Waarom droegen kamikaze piloten helmen?

http://mail.nl.linux.org/nl-mop/2001-10/msg00026.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

op elke vraag is een antwoord te verzinnen

de leukste vraag die hier ooit gesteld is was 1 maand geleden

Hoeveel mensen zitten er nu op deze wereld?

toch kwamen er genoeg antwoorden op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de meeste vragen is een goed antwoord te geven, het zijn meer grapjes dan moeilijke vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vragen klinken grappig, maar de antwoorden zijn meestal ook wel logisch.

Waarom is er een parkeerplaats bij een bar?
Niet iedereen drinkt alcohol.
Waarom kan je sigaretten kopen op een tankstation?
Je kan ze ook ergens anders op roken.
Is een volle harddisk zwaarder dan een lege?
Nee, het gewicht verschilt niet, er worden alleen een soort knopjes omgezet.
etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niet op elke vraag een antwoord… Er is geen antwoord op een ongestelde vraag…