Op zaterdag 15 mei zal tussen 10:00u en 16:00u het ‘Open Diabolo Kampioenschap’ plaatsvinden op het 20e Nederlands Jongleerfestival te Vlaardingen. Dit ‘Open Diabolo
Kampioenschap’ is toegankelijk voor iedereen die met een diabolo overweg kan en wordt georganiseerd door Jan Kieft van www.jongleerwinkel.nl