waar kunnen we uitbreiding voor de oude versie van kolonisten van catan kopen?

We hebben nu al een tijdje het spel kolonisten van catan.
nu willen we hier uitbreidingen voor kopen maar het probleem wat we hebben is dat het basisspel een oude versie is en de uitbreiden van de nieuwe versie.

We hebben het liefst een uitbreiding die nog niet gebruikt is maar 2e hands is ook geen probleem. (op marktplaats is ook al geprobeerd)

iemand nog tips of ideeen om toch de oude versie van de uitbreiding te krijgen?

alvast bedankt

Groet,
Daan

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.8K
Poet
8 jaar geleden
Probeer eens op Marktplaats
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=kolonisten+uitbreiding&postcode=3972XG
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Min vriendin heeft ze indertijd allemaal bij de Action gekocht, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

Antwoorden (2)

Uitbreidingen van het oude spel zijn zeer geliefd, dus daardoor moeilijk te krijgen. Misschien op rommelmarkten als de verkoper niet weet wat ze waard zijn. Verder kun je proberen op de outlet van 999games op 27 november, maar ik denk dat de kans heel klein is, ze nemen wel oude versies basisspel in, maar of ze de uitbreidingen hebben zou je moeten informeren via hun site
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt voor je snelle reactie!'
alleen zullen er binnenkort ook niet zoveel rommelmarkten meer zijn en llijkt de kans dat ik er tegenaan loop ook heel klein. is die outlet ook online of moet ik daarvoor echt naar almere rijden om de kans dat ze het spel daar hebben?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee de outlet is niet online, maar je kunt ze altijd mailen natuurlijk, maar persoonlijk zou ik de moeite niet doen om er heen te gaan, maar de afstand is voor mij redelijk groot, dat scheelt al
1. Zelf ook dit probleem gehad en wij hebben het gevonden via Marktplaats maar je hebt ook vaak Facebookpagina's die 2e hands spellen aanbieden. misschien daar eens rondkijken?