Mag je kaarten met een afbeelding als briefkaart gebruiken voor het opsturen van een prijspuzzel ?

Of moet het gewoon een blanco briefkaart zijn ?

Ik heb vele kaarten liggen, waar op de achterkant een bloem of zo opstaat mag ik die wel gewoon gebruiken voor puzzels in te zenden van b.v. Libelle enz.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, ansichtkaart mag ook.. Zolang ie maar niet in een envelop zit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ansichtkaart mag zeker gebruikt worden, doe ik heel veel vooral als ik van die lelijke heb die ik aan niemand anders wil sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit mag, als er zelf wel even een postzegel opplakt.
Doe het ook vaak en probeer dan een kaart te vinden die bij de puzzel of de oplossing past.