Doodle Jump. Het duurt zo kort als je het zelf wilt, maar het is megaverslavend. Het is het enige spelletje dat de eer heeft om op mijn voorpagina te staan. Kost wel een beetje geld maar is het absoluut waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik hoorde dat Sniper 3D erg leuk is, tap-tap revenge en rocket bird. Ik weet het zelf niet zeker, ik heb zelf geen i-pod en ik weet ook niet wat jouw smaak is, maar veel mensen vinden dat tap-tap revenge erg leuk.

Toegevoegd na 45 seconden:
btw het zijn alledrie gewoon spelletjes, geen speciale andere dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doodle Fly!!!
Unblock mee free
Impossible test
Bouncedown
Taptap revenge natuurlijk
=D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bejeweled 2 is echt een heel leuk spel om op de iPod touch te spelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet zo 1 - 2 - 3 niet hoe het heet
dat je papier propjes moet schieten!
erg verslavend,
net als alle andere apps
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tap Tap Revenge, het leuke daaraan is is dat het van meerdere artiesten is (zo kun je Tap Tap Revenge Lady GaGa hebben) en Doodlejump. Rocketbird is erg leuk, net als Spearfishing, FIFA 10, Gangster, of Pigrush. Voor meer suggesties, gewoon vragen, ik heb genoeg leuke apps.:)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alphabetic, ragdoll blast,ibomber, moron test