Waar kan ik de handleiding van het kinderspel Cobrattack vinden op inernet?

Ik bedoel de handleiding/ speluitleg die in de doos heeft gezeten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hier http://www.megableu.com/regles-jeu/cobrattack-nl.pdf vind je de handleiding, voor- en achterkant. Dit PDF-bestand kan je printen.
.
Ik vul het antwoord, acht jaar later, in januari 2022, voor de volledigheid maar even aan met de spelregels uit het bestand van de website:

Spelregels
Vanaf 5 jaar,
1 of meer spelers.

Doel van het spel:
Pak de smaragd alvorens de slang uit de mand springt.

Opmerking:
spel met 2 of meer spelers:
Elke speler speelt om beurten een spel. De winnaar is de speler die er in slaagt het meest aantal keren de smaragd te pakken zonder de slang wakker te maken.
Om de winnaar te bepalen is het mogelijk om:
- speel om beurten en de speler die het juweel als eerste 5 keer kan pakken zonder de slang wakker te maken, is de winnaar.
- het spel meerdere keren te spelen (bv. 5 keer) en de speler die het meest aantal keren de smaragd kan pakken, is de winnaar.
Toegevoegd op 08 januari 2022 22:19: tekst
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Ik had de Nederlandse ook net gevonden... Maar te laat!
Plus.
Antoni
9 jaar geleden
Ik vind het jammer dat de handleiding zo makkelijk te vinden was. Mijn zoektocht bij deze vraag http://www.goeievraag.nl/sport-spel-recreatie/spellen/vraag/379370/helpen-spelregels-vos-jacht was veel leuker...
Antoni
9 jaar geleden
Het lijkt mij wel een grappig spel trouwens.