Soms heeft Fifa 14 problemen met het bijwerken van de game omdat je playstation waarschijnlijk dan vol is.
Een andere optie is omdat hij het signaal met je tegenstander heeft verloren wat in de meeste gevallen aan de hand is.

Zelf heb ik er ook vaak last van (zeker als je dik hebt gewonnen)
Meestal gebeurt dit als je Fifa Ultimate Team aan het spelen bent.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey danku.. nee mijn playstation heeft nog genoeg ruimte..en ik heb het namelijk bij seisoenen.. rest kan ik allemaal spelen, vind het zo zonde ook zoals nu voor de beker online kan gewoon niet omdat die automatisch voor de 90e minuut vast loopt..zeer iritsnt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik begrijp het volkomen!