weet iemand hoeveel dagen de verscheping gaat duren van Wolfenstein: The New Order - Panzerhund Edition?

het wereldwijde release van Wolfenstein: The New Order is 20 mei, maar op de webshop van bethesda kan je de Panzerhund Edition pre-orderen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het spel maakt ge een onderdeel uit van die box.

Antwoorden (1)

Het ligt er echt aan wanneer het schip vertrekt en waar hij vandaan komt.
Schepen staan gepland dus als je hem vandaag bestelt en het schip vertrekt toevallig net de volgende dag krijg je het sneller binnen dan wanneer het schip net die dag is vertrokken en dus misschien pas 3 weken later een nieuwe vracht meeneemt.

Je moet hiermee dus echt geluk hebben.