wat is die service ( email ) van gta 5?

De helpdesk, gelieve de email.
Ik heb problemen met gta online dat ik niet kan inloggen.
Heb overal gezocht op internet

Groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De cloud service van Rockstar voor GTA 5 werkt momenteel nog niet. Dit zal zsm mogelijk worden opgelost door de uitgevers. Doordat deze cloud service (nog) niet werkt, is het niet mogelijk om sommige missies te spelen in story mode omdat deze gebruik maken van de camera in de telefoon, en deze werkt ook op de cloud server, welke nog offline is, waardoor je het spel niet kan verder spelen. Ook de online feature van het spel werkt op deze cloud. Hierdoor zal je je online progressie niet kunnen opslaan. Wel vervelend dat een game wat € 60,- kost niet goed werkt.

Nog even afwachten dus...

http://www.insidegamer.nl/artikel/107630/donderslag-donkere-wolken-boven-gta-online