Hoe zorg ik er voor dat FIFA 14 goed werkt op mijn iPad?

Het spel loopt steeds vast, dus moet ik hem steeds opnieuw opstarten. Ik heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren, maar dit werkt niet.
Ik heb er overigens €4,49 voor betaald..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, want nu zou ik betaald hebben voor een spel dat niet goed werkt.

Antwoorden (2)

Door 2x op de homebutton te drukken kan je zien welke andere processen er nog meer afspelen op je iPad, hoe meer processen er aan staan hoe meer dit de prestaties van je iPad kan verslechteren. Er starten ook programma's automatisch op bij het opstarten dus dan heeft dit herstarten geen zin.

Een andere optie kan zijn dat het geheugen van je iPad te vol zit om nog fatsoenlijk een grote game te kunnen draaien, verwijder daarom de apps die je niet meer gebruikt.

Tenslotte kan het ook dat Fifa 2014 probeert verbinding te maken met een internetserver om scores te uploaden of misschien speel je wel online. Dan is het verstandig om een plek op te zoeken waar je een goede wifi verbinding is. Heb je geen wifi nodig voor je spel, zet dan eens de vliegtuigmodus aan (instellingen scherm). Heb je geen sterke wifi hotspot in de omgeving, probeer het dan eens bij een openbare plek en kijk of er verschil is wanneer de kwaliteit van het netwerk veranderd.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap dat het jammer is maar fifa14 hoort gratis te zijn