hoe kan ik filmen in een spel?

ik wil graag eens een stukje van mijn spel opnemen maar weet niet hoe het moet. Niet met een camera maar gewoon met de computer zelf.
hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarop speel je het spel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke console?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat maar, je speelt volgens mij op pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik speel het spel 18 wos PTTM

Antwoorden (4)

Capture card kopen.
HDPVR
HDPVR 2
ELGATO (zeker aan te raden, beste tot nu toe)
Dat zijn de professionele die kunnen opnemen in 1080p
Je hebt ook goedkopere zoals Roxio maar daarmee ga je het niet hoog schoppen op youtube.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download het programma Fraps. Dit programma neemt op terwijl je in je spel zit.

Programma openen, instellen en op de achtergrond laten draaien.
Fraps kan ook opnemen wat je over je microfoon zegt terwijl je speelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het gedownload. maar hij is niet geregisseerd en kan niet filmen dan
of is er een ander oplossing
Download hypercam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het gedaan, maar als ie opneemt stottert hij heel veel
geen hypercam en ook geen frats hypercam geeft vervelende reclame waardoor je sommige dingen niet ziet en fraps is gewoon niet goed doawnload camtasia een heel goed programma om te filmen