wat is het voordeel van een ps3 van 500 gb en in plaats van 12 gb?

ik wil een ps3 kopen maar ik zie dat een ps3 nieuwe prijs 12 gb 289 euro kost dus een ps3 12 gb + book of spells , en een ps3 500 gb + gran turismo + uncharched spel 299,99 euro kost

waarom is er bijna geen verschil tussen de prijs maar wel de gigabyates ,
is 12 gb echt te klein of is 500 gb veel beter?

wat is u advies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

12 is echt weinig ik zal beter voor die 500Gb gaan want je hebt sommige spellen die 1GB in beslag nemen of zelfs 2Gb dus ga maar beter voor die 500GB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal inderdaad voor de 500GB gaan, ten eerste omdat het prijsverschil niet groot is. Ten tweede omdat 12GB te weinig is naar mijn ervaring en met 500GB heb je alle vrijheid om demo's te downloaden en veel games op te slaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou voor 500 gaan het kost in verhouding ook minder en je hebt er meer plezier van.