Hoe koop ik op The Sims 3 een huis waar er geen familie woont?

Ik heb een huis gebouwd in the Sims 3, maar ik kan het niet kopen. Ik heb genoeg geld (3,000,000 simdollars), en ik toch kan ik het huis maar niet kopen! Er woont ook geen familie in dit huis. Het huis kost 147,000 simdollars, niemand bezit het huis en toch kan ik het maar niet kopen. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Woont je huishouden al ergens of is het een huishouden waar je net mee begint?

Antwoorden (2)

Je moet bij je familie de telefoon pakken en klikken op verhuizen. En dan huis zoeken en dan krijg je je stad met de huizen die jij kunt betalen en daar dan op drukken en verhuizen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook kijken bij stadbewerken. Meestal druk ik hierop en laat een andere familie verhuizen en dan pak ik hun huis in (groot huis waar al iemand woonde) klinkt erg maar het is maar een spel haha :x