Ik probeer hier een Playmobiel kasteel in elkaar te zetten weet iemand waar ik de instructie kan vinden?

Het gaat om gedetailleerde info. de grote lijnen weet ik wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Antoni
11 jaar geleden
Playmobil heeft verschillende kastelen. Welk kasteel is het en wat is het productnummer? Ik vind nu de volgende productnummers op internet:
3269 Drakenkasteel
4865 Kasteel van de Leeuwenridders
4866 Kasteel van de Valkenridders
5142 Prinsessenkasteel Misschien is het een van deze?
Antoni
11 jaar geleden
of 4250 Prinsessenkasteel?
Antoni
11 jaar geleden
of misschien nog een ander?

Het beste antwoord

Als je het artikelnummer van het kasteel invult op deze site: http://www.playmobil.nl/on/demandware.store/Sites-NL-Site/nl_NL/Search-Show?cgid=Bauanleitungen dan verschijnt het bouwplan.

Toegevoegd na 10 minuten:
Correctie: Als je het artikelnummer van het kasteel invult, kan je het bouwplan downloaden. Er verschijnt dan een PDF-bestand van de bouwinstructie.

Succes ermee!
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op deze site staan 3300 bouwinstructies
en daar staat jouw kasteel ook wel bij