Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je kan CoD MW2 op de site van BartSmit downloaden, maar wat is een factuuradres?

Ik kan een spel downloaden; Call of Duty Modern Warfare 2 PC, op de site van Bart Smit, maar je moet het downloaden, maar er staat ook; waar wilt u dat de bestelling afgeleverd word, zoiets staat er, er staat factuuradres en 'kies een ander adres'. Maar een download kun je toch niet afleveren?. Kan iemand me alsjeblieft helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, een download kun je niet afleveren (per post) maar een factuur (een rekening) wel. Bart Smit wil kennelijk een adres om de rekening naar toe te sturen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je factuuradres is het adres waar je factuur (bon) naar toe gestuurd wordt. Dus je kan het spel gewoon downloaden maar je krijgt de factuur opgestuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben niet bekend met de regeling van Bart Smit, maar ik vermoed dat je je adres moet opgeven voor de factuur. Het kan echter ook zo zijn dat het spel gewoon wordt thuisbezorgd. Als je zekerheid wilt, kun je bestellen via steam ( gratis app voor de pc ). Steam is groot en betrouwbaar. Tevens hoef je geen extra accounts aan te maken voor het gamen, aangezien je inlogt met je steam account.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding