Je kan CoD MW2 op de site van BartSmit downloaden, maar wat is een factuuradres?

Ik kan een spel downloaden; Call of Duty Modern Warfare 2 PC, op de site van Bart Smit, maar je moet het downloaden, maar er staat ook; waar wilt u dat de bestelling afgeleverd word, zoiets staat er, er staat factuuradres en 'kies een ander adres'. Maar een download kun je toch niet afleveren?. Kan iemand me alsjeblieft helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Nee, een download kun je niet afleveren (per post) maar een factuur (een rekening) wel. Bart Smit wil kennelijk een adres om de rekening naar toe te sturen.
11 jaar geleden
Je factuuradres is het adres waar je factuur (bon) naar toe gestuurd wordt. Dus je kan het spel gewoon downloaden maar je krijgt de factuur opgestuurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben niet bekend met de regeling van Bart Smit, maar ik vermoed dat je je adres moet opgeven voor de factuur. Het kan echter ook zo zijn dat het spel gewoon wordt thuisbezorgd. Als je zekerheid wilt, kun je bestellen via steam ( gratis app voor de pc ). Steam is groot en betrouwbaar. Tevens hoef je geen extra accounts aan te maken voor het gamen, aangezien je inlogt met je steam account.