Ik ben met Coin Dozer in level 230 en heb een nieuwe telefoon, maar kan het Coin Dozer overzetten (incl. de munten ed) naar mijn nieuwe telefoon?

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb nu een Samsung Galaxy Note en wil een Sony Xperia s. Beide dus een Android telefoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Beetje onduidelijke vraag, welke telefoon heb je en wat voor nieuwe telefoon neem je? Als het allebei een Iphone is kan je, je account opslaan in Itunes en die ook gebruiken voor je nieuwe Iphone, en heb je bij alles dezelfde gegevens en dus ook evenveel munten op Coin Dozer ;)