Op mijn Ipod heb ik het spelletje City Story. Ik wil opnieuw beginnen maar als ik de app opnieuw installeer onthoudt hij mijn stad?

Ik heb dus het spelletje city story al eerder gespeeld, de app weer verwijdert (ook uit gamecenter). een tijd later heb ik de app weer opnieuw gedownload, maar hij heeft mijn stad onthouden. Ik wil graag opnieuw beginnen, maar ik weet niet hoe dit moet? Is iemand hier wel al bekend mee? (deze app is vergelijkbaar met bakery story, restaurant story, enz) Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is kan je je game deleten.
Het is wel even zoeken, ik had dezelfde probleem hahaha.
Alleen weet niet meer hoe ik was gewoon steeds aan het zoeken maar dus het kan wel.