waar kan je goedkoop een eyetoy kopen ? met games mag ook .

ik wil een eye toy gaan kopen maar eerst wil ik de goedkoopste . heeft iemand een idee waar je dat goedkoop kan kopen . en als je ook een game weet waarbij je een eye toy gebruikt zegt dat dan ook er achter aan . als je het weet dan .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet ff in Google intypen: Eyetoy kopen. Dan komen er veel verschillende vergelijkingssites. Denk hierbij aan Tweakers.net of beslist.nl. Ik weet verder niets over de games