Hoe kom het dat minecraft vaak vastloopt terwijl je een goeie computer hebt?

je hebt een goeie pc en speelt minecraft een tijdje later loopt hij vast hoe kom dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (3)

Ik heb een goeie PC, minecraft is bij mij nog nooit vastgelopen...

Weet je zeker dat je geen spyware hebt draaien?
Is alle software en drivers up-to-date (laatste versie)?

Wat is 'een goeie PC'? Heb je veel andere programma's draaien, die veel geheugen vragen? Hoeveel geheugen zit erin?

Als het bij andere programma's ook voorkomt kan er ook een probleem met je computer (schijf, geheugen) zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is je Java up to date? dan probeer je best om meer geheugen aan java toe te wijzen. het je dat best doet staat oa hier: http://www.goeievraag.be/antwoord/geven/349234 dit zou al veel van je probleem moeten verhelpen. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Optifine instaleren,
Deze heeft allemaal kleine dingen waar je minecraft sneller mee kan doen lopen. Hoe je dit doet staat hieronder: