Twee doelkaarten tegelijk bereiken bij het spel saboteur?

Wij spelen regelmatig het spel saboteur en regelmatig komt de discussie of je twee doelkaarten tegelijk mag omdraaien indien naar beiden kaarten tegelijk een weg wordt aangelegd? Deze kaart wordt dan tussen de doelkaarten gelegd en heeft zowel een weg omhoog als naar beneden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de kaart aan beide kanten een verbinding vormt met de doelkaart mogen ze allebei omgedraaid worden volgens mij.Het zou vreemd zijn als je een nieuwe weg moet maken als er al een ligt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100