zitten er spellen in een eye toy van ps2 ?

ik zie op youtube vaak mensen met een eye toy maar laten niet zien of ze een cd gebruiken of niet . en ik wil zelf ook eentje gaan kopen . dus zitten er spellen op de eye toy ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee de spellen staan op een CD of DVD, volgens mij meegeleverd met het pakket.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben er thuis ook een en er zitten ongeveer 2 a 3 spellen in.
Het is erg leuk om zo te doen en gezond,
Je kunt er veel spellen mee doen zoals hardlopen boogschieten zwemmen en nog veel meer.
Ook leuk en handig met afvallen.
Veel speel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om EyeToy spellen te spelen heb je nodig:
1. Een Playstation 2
2. Een EyeToy (een speciaal soort webcam van Sony voor de Playstation 2)
3. Een EyeToy spel zoals bijvoorbeeld "EyeToy : Play"
Dat is dus een PS2 speldisc in een doosje. Je hebt veel verschillende soorten en ze zijn tweedehands erg goedkoop tegenwoordig. Verschillende spellen bevatten verschillende "minigames."