hoe heet dat spel met een helicopter, moet je besturen met je camera zodat het met lijkt alsof die in je huis rijdt

voor ipod/iphone

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het enige spel waarbij je een helicopter bestuurt met je iphone/ipad... Is de A.R. drone. Van parrot. Je hebt ze ook met autootjes. De parrot kan IN nhuis maar ook buitens huis vliegen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan hem niet vinden in de app store wel een A.R. race van parrot is dat welke je bedoelt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.parrotshopping.com/nl/p_parrot_home.aspx