Hoe/ waar/ op welke manier kan ik aan de makers van fifa (13) feedback geven?

EA is heel erg groot en fifa is niet de enige spel die zij ontwikkelen. Ik zal vast niet de enige zijn die fouten/buggs ontdekt in het spel en daar zullen zij zelf ook wel achter gekomen zijn.

Ik zou wel graag tips willen geven voor de aankomende series van fifa. Dus ik wil ze niet wijs maken wat er fout is gegaan, maar ik wil hen tips geven. Bijvoorbeeld; of ze misschien een bepaalde celebration dance move kunnen toevoegen.

Ik vroeg mij af of daar een speciale adres/ contactpersoon/ mail voor is waarmee ik direct de makers van fifa kan bereiken? Ik heb al op internet gezocht alleen kwam niet echt verder dan een facebookpagina of twitteraccount.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nouja, dat je bugs en foutjes door wilt geven lijkt me een goede zaak die dan ook vast wel serieus word genomen, maar als je echter tips en adviezen wilt geven nemen ze daar waarschijnlijk niet eens de tijd voor...

Antwoorden (2)

Ik heb eens wat gegoogeld op fifa en EA, en het is eigenlijk onmogelijk om een manier te vinden om contact op te nemen. En dat betekent natuurlijk ook wel iets.

Als EA het werkelijk zinvol zou vinden om te weten te komen wat gamers willen in volgende edities, dan zouden ze surfers het wel wat makkelijker maken, en gewoon ergens op een van die vele websites duidelijk iets zetten als: "your ideas? click here" of "tell us what you think". Dat doen ze dus duidelijk niet, en het staat voor mij vast dat ze er de tijd niet voor hebben. Ze zullen denken dat zonder de support van gebruikers de boel ook wel verkocht wordt.

Eigenlijk vind ik dat wel wat vreemd, maar misschien moeten we ons proberen te verplaatsen in de gedachtengang van zo'n bedrijf. Als jij een spel maakt dat succesvol is, en dan vervolgens honderden emails per dag krijgt me ideeen, dan heb je daar misschien ook geen behoefte aan?

Er zijn overigens wel mogelijkheden.
Hier is een vraagbaak met antwoorden waar je kunt kijken of je idee er al bij staat, of waarom het niet kan.
https://help.ea.com/nl/fifa/fifa-2012

Hier zijn allerlei forums. Als je je daar registreert kun je meeschrijven, en je ideeen uitwisselen met anderen. EA zal heus wel een webcare team hebben, dat de boel daar een beetje in de gaten houdt. Ze komen je idee dan vast tegen.
http://forum.ea.com/uk/sections/show/1.page

En natuurlijk kun je gewoon schrijven. Onderstaan adres is voldoende lijkt me. De postbode zal daar heus wel weten waar EA zit (misschien speelt hij die spelletjes ook wel)
Electronic Arts
Redwood City, California
(Op Google maps is overigens te zien dat ze aan het E.A. Bikepath in Redwood City zitten)

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks voor je onderzoek en antwoord. Ik snap heel goed wat je bedoeld. Bedankt!
Gisterenavond was een heel programma over FIFA12 van EA op NGC. Het wordt vanmiddag herhaald om 17:00: http://natgeotv.com/nl/mega-factories-2
Ik zou dat programma eens bekijken en dan zie je dat ze mensen hun spellen laten testen maar die worden uitgekozen uit fanclubs van echte voetbalclubs. Het zijn er zo 150 die al ruim voor het spel uitkomt kijken waar de knelpunten zitten.

Reken maar dat ze genoeg input krijgen van over de hele wereld en ze dat zelf proberen te kanaliseren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens is Fifa13 al weer bijna klaar!

Natuurlijk praten ze ook nadat het spel is uitgekomen met spelers en die tips nemen ze weer mee voor de volgende editie. Ze zitten maar een dag of wat stil na een release en dan beginnen ze alweer aan de volgende.

Toegevoegd na 4 minuten:
De eerder gegeven link linkt niet helemaal door, kijk even in de bron voor de programmagegevens:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey thanks voor je antwoord. Ik had deze docu ook bekeken en vandaar ontstond mijn vraag.