hoe veel mensen doen op dit moment aan geocaching in nederland? en zit er een stijgende lijn in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet eens wat het is .....;-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ja Nelly, onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken het ook nog niet lang... maar het is verbazingwekkend, als je er nog nooit van gehoord hebt,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel dan verbazingwekkend, om te horen wat het is... dat zo iets bestaat en zo groot is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit zoooo heerlijk onder mijn steen.
Heb er wel van gehoord maar weet echt niet wat het inhoud, maar ik geloof dat ik daar prima mee kan leven ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb in mijn vriendenkring ook van die "enthousiastelingen" zitten.
Ze hebben geprobeerd mij zo gek te krijgen, heb één middagje meegelopen en besloten dat ik niet perse met zo'n GPS-apparaatje op schattenzoektocht hoef om een eind te kunnen wandelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik geef u geen ongelijk.. behalve dat het tegenwoordig al kan met een mobiele telefoon dus, dat scheelt dan weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, maar dan nog. Als ik wil wandelen in de natuur, dan wil ik genieten van de omgeving, en de richting kiezen die ik wil, en niet die van iemand die ergens een notitieblokje begraven heeft waarop je kunt noteren dat je de zoveelste sukkel bent die heeft lopen zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
C4th, wij doen het al een tijdje maar we doen het ook al een poos veel minder. Als we op vakantie zijn daarentegen is het heel erg fijn. Er bestaan namelijk mensen die hun omgeving heel goed kennen en jou door een prachtige wandeling die ook laten zien. We hebben in Zwitserland dingen gezien die een normale toerist niet ziet. Zo ook als we een stadje bezoeken, in monschau gaat iedereen naar de ge-eikte dingen maar wij zagen een hele andere kant. Mijn zoon wilde eens naar Marken, ja wat moet je daar dan doen als hollander tussen al die buitenlanders? Nou een prachtige wandeling van 7 km doen en zo ook alles zien. Dat stukje geocachen vinden wij dus ideaal. Het wandelen in een aangelegd parkje en zoeken tussen de hondendrollen is voor ons ook niet leuk meer maar een leuke puzzeltocht op onbekend (prachtig) terrein is behoorlijk waardevol.

Antwoorden (1)

ikzelf doe ook aan geocachen. dit is zeer leuk en heb er ook al veel mensen aangezet dit te gaan doen. Er zit dus zeker een stijgende lijn in. ook als je ziet dat er bv vorige maand 1.650.00 caches online zijn, en nu al 1,778,028 lijkt me dit toch wel stijgend ;)
precies in nederland weet ik niet maar op geocaching.nl, zijn er al 20.000 geregistreerde users. dan zijn er ook nog heel veel gasten, die niet registreren. en dan heb je ook nog andere geocachers. er zijn er over de hele wereld in ieder geval meer dan 5.000.000 geocachers!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks.. ! koop jij ook van die munten?