ik ken een spel waar bij je een poppetje hebt en dan moet je door een bos lopen en dan komt er een wezen en daar moet je tegen vechten hoe heet dat?

je kan er ook een dier krijgen

Toegevoegd na 14 minuten:
het is niet wow achtig als je credits koopt kan je anderen werelden in het is geen online spel het is vanaf de zijkant gemaakt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Moest als eerste aan Guildwars denken, maar weet het niet zeker, je informatie is niet erg breed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
World of warcraft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je misschien battleon of dragon fable?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wizard 101
Bronnen: