playstation geboortedatum achterhalen

Hallo,

Toen mijn ps3 binnen kwam was ik zelf op vakantie, daarom heeft mijn neefje een account voor mij aangemaakt met een willekeurige geboortedatum omdat hij m'n verjaardag was vergeten Toen ik nu bij mijn vriendin wilde inloggen op m'n account moest je ook je geboortedatum invullen. Mijn vraag is aan jullie of je ergens je geboortedatum kan achterhalen of veranderen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik heb dit probleem ook gehad volgens mij kan je het naar je e-mailaderes laten sturen. Wat je ook kan doen is een nieuw account aanmaken alleen ben je dan wel je gegevens kwijt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, het is al gelukt. Ik heb de helpdesk gebeld en ze hebben me goed geholpen