Mijn online code doet het niet op fifa11 hoe kan dat?

Ik heb fifa11 gekocht en heb de online code nog nooit gebruikt maar de code doet het niet weet iemand hoe dat kan?!

Toegevoegd na 9 minuten:
als je een goed antwoord geeft markeer ik hem voor beste vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dan is de code wel gebruikt of heb je hem de eerste keer verkeerd ingetoetst? heel snel terug naar de winkel en het verhaal uitleggen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een tweedehands EA spel via marktplaats koopt is de kans groot dat de code al een keer gebruikt is. Heb je hem nieuw in een winkel zoals Media Markt gekocht moet je snel terug gaan als je zeker weet dat je de code goed hebt ingevoerd.