Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om via de Wii tegen vreemde willekeurige mensen te tennissen en op die manier verder te komen in je level?

Ik vind tennis de leukste sport op de Wii. Mijn man en ik tennissen regelmatig tegen elkaar maar daarmee kom je in je level niet verder. Wel als ik alleen tennis tegen een poppetje kan ik verder komen in mijn level. Zijn die poppetjes van echte mensen of gewoon fantasiepoppetjes van de Wii? Ik zou graag tegen echte mensen willen tennissen op de Wii, dat vind ik uitdagender namelijk.

Doordat ik ooit een tennisarm heb gehad is echt tennis niet meer mogelijk helaas dus dat is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wii sports inderdaad, die zat standaard bij de wii. goed dat je het vraagt want er zijn inderdaad meer tennisspellen op de wii.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, de poppetjes zijn computerspelers, geen echte.

Als je het over wii sports hebt: nee dat kan niet. In de bron vind je een lijst met tennisspellen die je via wifi tegen anderen kunt spelen, bijv http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_Tennis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hai, aangezien dit het enige antwoord is neem ik aan dat anderen hier geen zelfde antwoord willen geven. Ik ga er dus maar terecht vanuit dat dit het juiste antwoord is. Ik heb je een + gegeven en uiteraard nog 10 punten. Bdankt voor het antwoord. Ik kan inderdaad nergens een optie vinden om tegen echte mensen te tennissen. ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding