C&C The First Decade CD per ongeluk kapot gebroken. Nu kan ik niet meer spelen. Het zegt: Plaats de schijf in het station... Hoe kan ik dit oplossen?

Het gaat om een spel C&C The First Decade en daar zit de Red Alert 2 & Yuri's Revenge met meerdere C&C games. Ik kan de spel Red Alert 2 gewoon starten maar als ik Yuri's Revenge wilt spelen vraagt het naar een CD. Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 41 seconden:
Alle Hulp wordt zeer aanvaard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zonder cd kan je het spel niet meer spelen heel jammer.
12 jaar geleden
Heb je het legaal, dus gekocht? Dan zou ik proberen om via de (web)winkel om garantie of coulance te vragen als het probleem niet onder normaal te verwachten slijtage valt, of jou door onzorgvuldigheid is aan te rekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps lees net dat het een ongeluk betreft. Toch via de winkel proberen al is garantie dan ws niet van toepassing en zou je denk ik om coulance kunnen vragen, mits je de originele cd dan inlevert?