Waar kan ik puntenlijst voor klaverjassen op A4 formaat, dawnloaden

slechts 1 lijst per A4, voor wat kippige spelers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (2)

Via onderstaande link kom je bij de spelregels van het klaverjassen.
Er staat een apart hoofstuk met puntentelling bij. Kun je zo uitprinten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kopieer de inhoud van de onderstaande link en plak alles in Word of een andere tekstverwerker.
Speel een beetje met de grootte van het lettertype totdat alles op een A4 past.

Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Regels en puntentelling is geen probleem,alleen de in te vullen puntenlijst is wat ik graag wil hebben op A4 formaat!