mijn app doet het niet, wat kan ik hier aan doen?

ik heb de app draw something free gedownload en wil het ook graag spelen maar steeds als ik hem wil openen laadt hij tot het scherm waar 'OMGPOP' staat, dan wordt hij even zwart en uiteindelijk gaat hij terug naar het begin scherm. wat kan ik hier aan doen? ik heb al meerdere keren hem opnieuw gedownload maar het helpt niet. toen ik hem heb geïnstalleerd voor de eerste keer kreeg ik een bericht: draw something free wil je pushberichten sturen. ik heb toen op sta niet toe geklikt heeft dit er misschien wat mee te maken?

als je dit hebt meegemaakt en opgelost, wil je dan mij vertellen hoe?

wanneer je het niet hebt maar bijvoorbeeld met een andere app of gewoon een idee hebt hoe ik dit zou kunnen oplossen geef dan gewoon antwoord, de gene die mij het goede antwoord geeft krijgt de 10 punten!

alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan proberen de app te sluiten en je toestel opnieuw opstarten. Wat soms ook werkt is een reserve kopie maken, hem leegmaken en de reservekopie terug zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wis de app en download hem eens op nieuw bij mij werkt dat soms wel
Anders moet je hem er eens op zetten via een pc of mac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de nieuwste versie van ios downloaden