Ik had ooit een Engelse voetbal browser game. weet iemand hoe die heet? Je kon als voetballer een huis kopen en penalty's schieten.

Je begon op een vliegveld, je kon een huisje kopen. je kon naar stadions en penalty's schieten. je kreeg dan geld en daar kon je kleding en fan artikelen van kopen. Ik heb dat spel heel lang niet meer gespeeld en het staat nog op mijn oude computer die ik niet meer heb. Weet iemand hoe het heet en of het nog bestaat? Het was een heel leuk spel. Ik speelde het in rond 2007 en 2009. en misschien zelfs nog in 2010. help me Alsjeblieft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ie niet meer bestaat heb k nog een leuke site.
Hier ben je manager van een zelfbedachte club. Footballcup is een gratis browser-based voetbal manager spel. Je hebt de mogelijkheid elke wedstrijd, competitie, oefenpartij of europese wedstrijd live te bekijken via het unieke Live Ticker systeem. Manage je team door de juiste opstelling en tactiek voor elke wedstrijd te bepalen. De toekomst van je team ligt volledig in jouw handen, geef jong talent de ruimte en trek sterke spelers aan door goede deals te sluiten met andere spelers. Een goede club is niets zonder een goed inkomen, sluit goede sponsordeals af en zorg dat er zo veel mogelijk naar je stadion komen door aantrekkelijk voetbal te spelen. Huur assistenten in om je club te professionaliseren of de omzet van je merchandise verkoop nog hoger te maken. Registreer je nu!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey, deze kende ik al;) zo heb ik ook die Engelse game gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt?
is het footballcup in het engels?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het deze; http://footiecup.co.uk/index.php?w=&area=main&module=signup&action=index
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee die is het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een soort woozworld.. alleen dan kleiner en leuker.. en in soccerstyle.. er komt iets met soccer of football in de naam.. maar het is geen FOOTBALLCUP.NL ofzo.. het is iets met footballchampion.com ofzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent zelf de speler, je begint op het vliegveld.. dan kun je door de stad lopen en kleine minigames spelen enzo.. zo verdien je geld. en met dat geld kon je spullen kopen, en fan artikelen. maar ook een huis. als ik het eenmaal zie weet ik het wel weer.. ik speelde het rond 2009, 2010
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld alleen mag ik me daarvoor niet aanmelden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef dan die site! dat is mijn vraag toch? het is indd 12+ ofzo.. maar ik mag dat wel dus geef dan die site :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een antwoord gegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is t em
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar begin je toch niet op een vliegveld:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke jammer

Antwoorden (1)

DEZE is het waarschijnlijk.
http://football-champions.com/nl/

Toegevoegd na 9 minuten:
daar had je het over in de reactie's kan me alleen neit aanmelden.